June 5, 2009

saya kene tag lg~~

1) Bekas kekasih saya adalah
- die pnh blakon kat my girl pas2 virgin snow before that fly daddy fly..plg latest drama die iljimae kot~~miss him~~ewah!

2) Saya sedang mendengar
-aeinmandeulgi-->SS501

3) Mungkin saya patut
-crik real bf???ngehehehe~~~sape nak?:p

4) Saya suka
- BOF for the time being~~tp x ske sgt ending die..cm hanging je

5) Sahabat-sahabat saya
-sape rse die shbt saye tu dorg sahabat saye~~

6) Saya tak faham
-kenape ending BOF camtu!!!

7) Saya kehilangan
-idea??sume sbb BOF!!

8) Ramai yang berkata
- meggi itu sedap..cbe korg bli ramyun plak..lg sedap wei...

9) Cinta itu adalah
- complex?dtg x dijemput pergi x dihalau..cewah!!

10) Disuatu tempat, seorang sedang...
- mane ak tau..nape seorg?nape x byk orang?nape bukn seseorang??

11) Saya akan cuba
-memahamkan ending BOF!

12) Ayat selamanya membawa maksud...
- selama yg mungkin?smp naek bosan?hii..

13) Telefon bimbit saya
- same cm dlm citer korea~~flip~~tp dlm BOF sume gne touchscreen pny~~~kenapa~~~ak bli t br tau!

14) Bila saya terjaga
- terjaga dr ap?lamunan?tido?aish..x full ayat ni..

15) Saya paling meluat
- ngan ending BOF..nape x tunjuk dorg kawen!!eeii..geram tol ak..

16) Haiwan paling comel yang pernah saya temui
-heh..ntah..kucing anum kot..name die sock.tp ak ni buknla penyayang sgt kat haiwan...sbb ak lg syg diri sendiri..huhuhu

17) Malam ini saya akan
- entah..bosan duh dok kat uia ni!!!sume org asek blik je ak je yg malas,pdn muke kat ak!

18) Ketika anda melihat cermin pada hari ini
-x tgk lg r...

19) Saya betul-betul inginkan
- miracle!!agar saye jd zillionare~~so i can go around d world!

20) Siapa yang anda ingin tag
-sape yg bace kne wat..hahahaha~~~~

5 comments:

Si Caed said...

weih..aku suda link hang kat blog baru aku.
www.cheriteracaed.blogspot.com

♥ bayataya ♥ said...

wei~
aku baru pas baca~
xkn aku kna wat balik kot??
aku yg tag ko~
hahahahahahahahahah~

^.^

~tim~ said...

baiti-> wat blik!i x pedulik!hahaha
caed-->orait babe!

Ojah said...

aish bof je..tau ar bru tgk.haha

~tim~ said...

ojah- yela..taula ko da lme tgk~~~ak tgk detailed x cm ko lompat2..hahaha~~